drevené perá
Tipy a triky

Reklamné perá – vhodný darček pre zamestnancov ako aj obchodných partnerov

Investícia do reklamných predmetov patrí k najefektívnejším spôsobom, ako zvýšiť povedomie o značke, budovať dlhodobé vzťahy a prinášať reálne obchodné výsledky. Takéto darčekové maličkosti vedia byť výbornou investíciou pre firmy – sú lacné a zároveň sa s nimi zamestnanci či klienti stretávajú každodenne. Napriek rozmachu digitálnych médií zostávajú firemné predmety ako sú reklamné perá jedným z najžiadanejších a najpraktickejších reklamných predmetov – a tu je dôvod, prečo to tak je.

1. Reklamné perá naše každodenné

Perá sú všade – na pracovných stoloch, v kabelkách, na konferenciách či v čakárňach. Firemné perá sú predmety, ktoré si ľudia prirodzene požičiavajú medzi sebou, používajú pri práci, doma či nosia so sebou len tak pre istotu. Zatiaľ čo iné reklamné predmety môžu skončiť na poličke, pero sa okamžite stáva súčasťou bežnej rutiny. Na pracovnom stole slúži na rýchle poznámky, podpisovanie dokumentov aj ako prostriedok kreatívneho brainstormingu. V čakárni či na konferencii pri ňom siahne takmer každý. Práve táto všadeprítomnosť zabezpečuje opakovanú expozíciu loga či sloganu – či už ide o reklamné pero do ruky klienta alebo dôležitého partnera.

eko pero
Zdroj: Ekodarčeky

2. Vysoká návratnosť investície (ROI)

Jedným z najčastejších argumentov v prospech reklamných pier je ich cena v pomere k výkonu. Už maloobchodné ceny bežných pier sa pohybujú často na úrovni niekoľkých centov za kus. Veľkoobchody vám zas ponúknu širšiu ponuku, napr. už len z kategórie ekologických či drevených pier za ešte nižšiu cenu. Zároveň, návratnosť investície (ROI) dokáže prevýšiť mnohonásobok počiatočných nákladov, pretože pero putuje z ruky do ruky a pri každom použití opätovne pripomína značku. Zatiaľ čo digitálna reklama môže byť nákladná a jednorazová, pero sa vďaka svojej trvácnosti opakovane pripomína používateľovi aj jeho okoliu. Investícia niekoľkých centov na kus sa tak vráti stonásobne – v podobe tisícok podpisov.

3. Dlhodobá expozícia značky

Reklamné perá sú tichí, ale spoľahliví ambasádori vašej značky. Zatiaľ čo billboardy kričia do sveta na časovo ohraničenú kampaň, pero pracuje pokojne v pozadí – na stole zamestnanca, v taške obchodného partnera či v rukách vášho potenciálneho zákazníka. Každé opätovné uchopenie pera je mikromomentom, kedy sa vaše posolstvo opäť pripomína.

Tým, že pero zostáva v obehu mnoho mesiacov, alebo dokonca rokov, prenáša povedomie o značke do nových kruhov – od kolegov až po známych, ktorí sa spýtajú na pôvod praktickej pomôcky.

4. Praktickosť a všestrannosť

Pero je jedným z mála reklamných predmetov, na ktoré sa môžete spoľahnúť v akomkoľvek okamihu a na ktoromkoľvek mieste. Na rozdiel od technológií, ktoré potrebujú nabíjanie či sieťové pripojenie, pero funguje vždy a všade – či si už rýchlo potrebujete zapísať myšlienku, podpísať zmluvu, alebo si niečo nakresliť. A keďže pero skutočne funguje na dennej báze, je to zároveň jeden z najefektívnejších spôsobov, ako posilniť vzťah so zamestnancami a klientmi.

ekologické reklamné pero
Zdroj: Ekodarčeky

Vďaka širokej škále modelov – od cenovo dostupných guľôčkových pier, cez ergonomické gélové modely s farebnými náplňami až po plniace perá a ekologické varianty z bambusu či recyklovaného plastu. Každá firma tak môže zvoliť verziu, ktorá najlepšie ladí s jej hodnotami a vizuálnou identitou – či už preferuje udržateľnosť, luxusný vzhľad alebo hravosť.

5. Emocionálny a ľudský rozmer darčeka

Aj malé gesto, akým je kvalitné pero, dokáže zamestnancom vyčariť úsmev a posilniť pocit, že firma myslí na detaily. Tieto detaily vyvolávajú pocit ocenenia a starostlivosti, ktorý podporuje vzťah s firmou.

Darček v podobe pera teda nie je len nástrojom na písanie, ale aj symbolom ocenenia a uznania – malým, no významným prejavom pozornosti, ktorý zákazníci či zamestnanci cítia a oceňujú.

6. Jednoduchá personalizácia a variabilita

Branding reklamných pier je dnes mimoriadne flexibilný. Sieťotlač poskytuje množstvo farieb, laserové gravírovanie na kovových modeloch dodáva eleganciu a UV potlač umožňuje farebnú potlač plnú odtieňov. Okrem umiestnenia loga či názvu firmy môžete pridať aj krátky claim, kontaktné údaje alebo motivačnú vetu.

V zásade každý detail – od farby tela pera cez typ klipu až po dizajn náplne – môže byť upravený tak, aby komunikoval konkrétne posolstvo. To otvára dvere kreatívnym marketingovým konceptom, ako sú tematické edície pier k špeciálnym príležitostiam či limitované série.

Navyše rôznorodosť dizajnov a materiálov (kov, bambus, recyklované plasty) poskytuje priestor na originálne marketingové riešenia šité na mieru.

Firemné alebo reklamné perá zostávajú jedným z najspoľahlivejších a najefektívnejších reklamných nástrojov. Ich výhody – každodennosť, nízke náklady, dlhodobá expozícia, praktickosť a ľudský rozmer a možnosť personalizácie – z nich robia nenahraditeľnú súčasť každej firmy.

Či už chcete budovať firemnú kultúru, posilniť vzťahy so zamestnancami, alebo rozšíriť povedomie o značke medzi klientmi. Pero s vaším logom je istotou, že vaše posolstvo zarezonuje vo chvíľach, keď si to príjemca najmenej očakáva. Investícia do reklamných pier sa vám vráti nielen v číslach, ale aj v dlhodobom vnímaní kvality a starostlivosti o každého, komu pero darujete.

Náhľadový obrázok: Ekodarčeky


Sponzorovaný článok