Máte e-shop na platforme Shoptet, no neviete sa v ňom zorientovať? Vyvarujte sa frustrácii a zbytočných chýb vďaka profesionálnemu školeniu. Pre koho je školenie vhodné a čo všetko sa môžete naučiť?
Ak ste sa rozhodli predávať online prostredníctvom Shoptetu, urobili ste správny krok. Shoptet totiž patrí medzi najprehľadnejšie a najintuitívnejšie platformy na trhu. Nie je určená len pre skúsených e-commerce hráčov, ale aj pre úplných začiatočníkov.
I napriek jednoduchosti systému sa však môže stať, že niektorým funkciám či nastaveniam nebudete úplne rozumieť. Sem-tam môžu vzniknú chyby, ktoré vás zabrzdia a spôsobia rozčarovanie. Práve preto je dobré zvážiť absolvovanie školenie na administráciu Shoptetu.
Pre koho je školenie určené?
Špecializované školenie podrobne objasní všetky procesy a nastavenia platformy. Je určené predovšetkým:
– začiatočníkom v e-commerce, ktorí sa ešte len zoznamujú s prostredím Shoptetu,
– živnostníkom a malým podnikateľom bez IT znalostí,
– interným zamestnancom preberajúcim agendu e-shopu,
– novým členom e-commerce tímu, ktorí potrebujú rýchlo získať prehľad.
Čo sa na takomto školení naučíte?
Lektor školenia vám detailne vysvetlí a na príkladoch ukáže správne ovládanie administračného rozhrania Shoptetu. Dozviete sa o všetkých funkciách pre správu produktov, kategórií, dopravy, skladových zásob, platieb a marketingových nástrojov.
Špecifickú časť tvoria vysvetlenia dôležitých pojmov ako zmena URL adries produktov, nastavenie výpredaja, pravidlá dopravy, textové polia, platobné metódy, výbery objednávok, úprava množstiev a mnohé ďalšie.
Vyskúšate si tiež riadenie viacerých úloh od pridávania produktov, tvorbu kategórií cez nastavenie dopravy a platieb až po marketingové nástroje a správu cien.
V neposlednom rade školenie naplno ozrejmí procesy tvorby a nastavenia dizajnu šablóny vášho e-shopu, užívateľské role a oprávnenia, ako aj integráciu účtovníckych systémov či externých platobných brán.
Výhody školenia na administráciu Shoptetu
Kompletným preškolením získate istotu, že vášmu e-shopu rozumiete a budete ho vedieť ovládať na 100 %. Špecialisti vám vysvetlia všetky dôležité nastavenia, postupy a funkcie tak, aby ste ich chápali a využívali správne.
Vďaka tomu sa vyhnete mnohým chybám, zbytočným omylom, alebo dokonca rozhádzaniu dôležitých častí e-shopu. Predídete tiež neželanej strate dát či nastavení. Efektívna správa zásob, objednávok, marketingu a ďalších oblastí bude oveľa jednoduchšia.
Školenie vám ušetrí čas aj financie a uľahčí orientáciu v celom administratívnom prostredí Shoptetu. Získate užitočné know-how priamo od certifikovaných lektorov a zabezpečíte tak hladký a bezproblémový chod vášho e-shopu do budúcna.
Kde školenie absolvovať?
Obrátiť sa môžete rovno na odborníkov zo Shoptimist, ktorí vytvorili viac ako 120 e-shopov. Ako bronzoví partneri Shoptetu disponujú všetkými oprávneniami a certifikáciami na realizáciu školení. Ponúkajú tak profesionálny a kvalifikovaný prístup.
Je len na vás, či školenie absolvujete online alebo prezenčne. V prípade online formy prebieha vzdelávanie prostredníctvom videokonferencie, kde lektor zdieľa svoju obrazovku a podrobne vás prevedie celým systémom Shoptetu. Ak ste skôr za osobné stretnutie, rád vás privíta prezenčne pri šálke dobrej kávy.
Sponzorovaný článok